Тканини оптом і в роздріб, від 1 метра до 7 кілометра!

Діловий стиль

  • Уточнити пошук
  • Кольори
  • Склад
  • Візерунки
  • Діапазон цін
    грн - грн
  • Країна виробник
Фильтр
Виберіть групу, від цього залежить ціна

Діловий стиль одягу універсальний інструмент професійного позиціонування. Від правильного підбору гардероба в багатьох випадках залежить успішність кар'єри.

Стиль ділового одягу гармонійно вписується в класичні канони.

Діловий одяг умовно поділяється на три групи:

  • Офісний класичний найбільш консервативний — піджак, спідниця або штани темного відтінку, світла блузка або сорочка, взуття темне на невисококих підборах. Стиль характерний для великих компаній із жорстким дрес-кодом.
  • Повсякденний — більша різноманітність моделей. В одязі, можливо, змішання кольорів і додавання аксесуарів. Стиль поширений у звичайній діловій обстановці.
  • «П'ятничний» — п'ятниця останній робочий день тижня. В цей день зазвичай не призначають ділових зустрічей. У п'ятницю в одязі допустимі комбінації класичних джинсів з піджаком і інші послаблення в строгості нарядів.

Для пошиття чоловічих і жіночих ділових костюмів використовуються якісні тканини нейтральної кольорової гами синій, чорний, сірий, беж, коричневий. Можливе доповнення з тканин пастельних відтінків, карамель, беж, білий колір. В одному образі не бажано використання більше трьох кольорів.

Найкраще підбирати тканини з натуральних волокон бавовна, льон, вовна, шовк або комбінованих з додавання еластину, віскози поліестеру і інших синтетичних ниток.

Діловий костюм річ статусна. Чим вище займаний пост, тим дорожче тканину купують для пошиття ділового костюма.

Чоловічі сорочки, жіночі блузки шьють з шовкових, бавовняних, батистових та інших сорочкових тканин.

Величезне значення має підбір тканини для пошиття краваток, нашийних хусток і шарфів.

Магазин тканин «Alexander-D» пропонує величезний асортимент тканин для пошиття ділових костюмів.

Ви можете придбати тканину за вигідними цінами оптом і в роздріб.

Вибирайте і замовляйте тканини здатні підкреслити ваш професіоналізм і компетентність.